Kondition, step 1.

Igår var ju första dagen på det nya projektet och det var en bra dag.

Efter kvällsföreläsningen drog jag in till SATS Hötorget. Jag hade egentligen ingen plan innan och visste inte riktigt vad jag skulle göra men det blev 1,5 h ganska hård konditionsträning. Första halvtimmen gåggade jag på löpbandet (blandade gång och jogging alltså) och sen körde jag 1 timme på motionscykeln uppdelad på tre x 20 minuter och jag körde så hårt jag kunde och jag har nog fan aldrig svettats så mycket.



Snacka om att jag var trött efteråt! Orkade knappt vända mig om och fota skylten bara... Idag känns det dock myyyycket bättre och jag ska väl på det i eftermiddag igen. Jag har föreläsning 13 -15 och därefter ska jag nog köra lite styrketräning innan jobbet vid 17.30. Oh lord!


Kommentarer
Postat av: weekday

duktig du är :D HEJA DIG!!!

2011-03-09 @ 11:48:15
URL: http://weekday.spotlife.se
Postat av: mamsen

Kanon! Du går verkligen ut stenhårt! men jag ser ju att du gick på löpbandet för mig!!

2011-03-09 @ 17:24:05
Postat av: mamsen

Tat lite lugnt bara i början, annars är risken stor antingen att du skadar dig el. tröttnar. Bättre lägga upp det på lång sikt.

2011-03-09 @ 19:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0