Chilla nu, chilla!

Gårdagens Tina och dagens är verkligen varandras motsatser. Schizofren månne?

Igår pluggade jag lite, bakade tekakor och nougat, städade och handlade. Det är ju liksom en veckas sysslor (i bästa fall) annars. Idag är jag trött och kommer knappt upp ur sängen. Eller visserligen har jag varit uppe sen kvart i åtta och tvättat i tvättstugan men mellan maskinerna hamnar jag på något konstigt sätt i sängen.

Igår var ju vilodag efter sex dagars träning och jag skulle vilja skriva "guuuud vad skönt det var" men jag har varit med om bättre. Det behövdes säkert absolut för återhämtning, för vänster ben/knä som jag haft känningar i några dagar och jag fick ju massor gjort här hemma men jag saknade gymmet och träningen lite. Haha vilket liv jag har!

Veckan är ju inte slut än, jag summerar ju på tisdagar eftersom jag började på en tisdag, men jag har redan bestämt mig för nästa veckas "utmaning". Förra tisdagen sa jag att jag skulle lägga till morgonpromenader och den utmaningen har kanske inte gått superbra. Jag gick den tisdagen liksom.. Men jag kan ju fördubbla resultatet om jag drar mitt feta arsle ur sängen tidigt imorgon. Måste ändå upp och söka lägenhet vid sex...


Ikväll är det kondition på gymmet, vet inte om jag skakar av glädje eller rädsla när jag tänker på det. P.S. Det väldigt rosa porrlacket på naglarna har åkt av.


Nu måste jag chilla lite, klockan är bara elva och jag har redan tvättat och fryst in tekakor.

Kommentarer
Postat av: the alx

var tekakorna smutsiga?

2011-03-20 @ 16:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0