Plugg... suck!

Hej hopp!

Fan vad tråkigt det är att plugga... Haha jag lovade ju och man måste lova vad man håller. Men det kanske blir liiite träning i det här inlägget, jag bara förvarnar.

Vi hade föreläsning idag 13-15 och ungefär 13.08 trodde jag att jag skulle somna. Vet inte vad det är med mig och föreläsningssalar, det är som ett starkt sömnmedel. MEN jag höll mig vaken, 10 poäng till mig! Helgen måste jag verkligen använda till att plugga. Nästa vecka har jag omtenta i den där jävla statistiken och veckan därpå är det dugga (=minitenta) i juridiken och tenta i arbetsmarknadsekonomin. Åh skjut mig! (OBS! förstå ironin i föregående uppmaning, det blir inte lättare att plugga till tentorna om jag är skadad eller död).


Idag var dag fyra på projekt non-tjockis. Lite drygt 1,5 timme på gymmet blev det och det var benen som åkte på't. Först ordentlig uppvärming och sen körde jag ett varv på fyra benmördarmaskiner (3 set på varje maskin). Men även om jag tog i ordentligt så tyckte inte jag att det räckte, jag kunde ju fortfarande gå efteråt. Så jag gjorde en snabblandning på cykeln innan jag tog ett varv till på samma fyra maskiner (fortfarande 3 set på varje). Efter det kändes det kan ni tro! Varje gång jag lämnat SATS Höis den här veckan har jag stapplat fram och knappt orkat lyfta benen. Så ska det ju vara!


Haha detta var den fulaste bilden jag tog på stamstället, men det är fan inte lätt att fota sig själv och samtidigt se snygg ut...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0