Sitter på den proppfulla direktbussen på v...

img_3884 (MMS)

Sitter på den proppfulla direktbussen på väg tillbaka till Sthlm från mina 29 timmar i Örebro. Planen var egentligen att jag och några tjejer skulle dra ut igår men jag fick världens huvudvärk vid lunch som aldrig släppte så det blev tyvärr ingen utgång. Men jag har haft det underbart roligt ändå och märkte ganska snabbt att jag faktiskt saknar Örebro. Eller kanske snarare studentlivet som faktiskt finns där (och som är obefintligt i Sthlm) och framför allt mina underbara vänner som jag hann skaffa (finns det några över i huvudstaden eller????). Hann till och med skaffa en ny vän under mitt dygn i Pennybridge, hon kallas tuttan och blundar på bilden;-)


Kommentarer
Postat av: mamsen

Väldigt va hon va lik Bubbe!

2011-03-06 @ 20:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0