I'm alive!

Hej hopp.


Den här helgen blir inte så där apskoj som man skulle önska. Imorgon är det utbildning på jobbet och sen AW på det (med fri bar) och det är iofs jäkligt roligt! Men på lördag och söndag måste det pluggas, jag har dugga (=liten tenta) i juridiken på måndag och sen på lördag (nästa vecka alltså, inte imorgon) är det tenta i arbetsmarknadsekonomin. Jag hatar tentor....


Idag hade jag egentligen tänkt mig en vilodag då jag inte skulle träna och slarv med maten var helt okej. Slarvet med maten klarade jag ganska bra eftersom det blivit lite godis, men träningen kunde jag inte hålla mig ifrån. Jag fick ett ryck och åkte in till SATS för ett "återhämtningspass" där jag gick på löpbandet och cyklade. Tränade ca 70 minuter (i lugnt tempo alltså) innan de stängde.


Nä nu ska jag sova, ville bara att ni skulle få höra (=läsa) att jag lever :) Puss o godnatt!


Kommentarer
Postat av: Stuff

Klart du ska gå på AW och ta dig så mycket du bara kan :)

2011-03-19 @ 10:25:07
URL: http://stuffthekiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0