The cat's out of the bag... typ...

Hej hopp igen!

Nu skulle jag egentligen sitta på den där föreläsningen som jag skrev innan idag men jag har mått dåligt ett par dagar och gör det fortfarande så det blir ingen föreläsning.


Jag kom på mig själv att skriva så i förra inlägget som jag hatar när andra bloggare skriver i sina bloggar, ni vet när de säger att de typ ska på ett hemligt möte med SVT eller att de påbörjat ett nytt hemligt projekt etc etc. De säger A men inte B alltså. Så det jag har börjat på och försöker göra är alltså att designa underkläder. Knappast något tv-program eller något stort men nu vet ni i alla fall. Förresten så är det ju nog mest min familj och mina vänner som läser och de vet ju redan ;)





Kommentarer
Postat av: mia

sv: tack så jättemycket! :) Tränar du något? kram

2011-02-16 @ 20:48:24
URL: http://amoramizade.blogg.se/
Postat av: Anna

KUL!! Jag ska bli din första kund kusse!

(gör nåt snyggt nu godammit så jag kan hålla det jag lovar, fniss;)

Spännande!

KRAM

2011-02-17 @ 07:54:50
URL: http://annasbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0