Gangsta Valentine

Jag hade tänk slänga in värsta gangsta-hälsningen här (typ... YO!) men sen kom jag på att jag 1) inte är svart eller har ens lite utlänskt påbrå och då är det svårt att komma undan med gangsta talk, och 2) det är ju alla hjärtans dag och då måste jag ju enligt bloggvärldens regler slänga in ett:




För en hel del år sedan hade jag namnsdag idag, det var Jag & Valentin den 14:e fabruari. Det var en sån fin dag att ha namnsdag på. But some bitch cut me off (jag lyckades trycka in lite gangsta talk ändå)! Jag är lika arg för det än!


Eftersom jag inte har someone special så blir det film + cola och choklad som jag fick på posten av mamma och pappa ikväll! 




Ha en fin kväll! <3

Kommentarer
Postat av: Den coole järrestadbon

haha frågan e om du inte e motsatsen till black

2011-02-14 @ 22:34:23
Postat av: en blogg om viktminskning, kost & träning

riktigt bra film !:)

2011-02-15 @ 02:00:18
URL: http://lowcarbdiets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0