Kom tillbaka!

Oj hjälp, det verkar verkligen som att jag skrämde bort er igår! Förlååååååt, come back!!!!!!!


OBS! Nästa lilla stycke handlar om sport, hoppa över om ni är allergiska.

Igår tittade jag ju först lite på herrarnas störtlopp och vilken häftig sport det är! Jag har verkligen underskattat den och tänkt att de bara står på ett par skidor och puttas ut för en backe och PANG så är de i mål. Men efter att ha sett både damernas och herrarnas de senaste dagarna och sett hur de bara ramlar ihop och åker in i luftstaketet efter målgång i ren utmattning gör att jag nog får ändra mig. Haha märks det förresten att jag aldrig själv stått på ett par skidor?


Eller?



Och jag måste erkänna, det där med att gårdagen skulle spenderas med att plugga, njaaaaaa: hände inte! Istället städade jag och byggde hyllor så dagen var inte helt bortkastad. Idag måste jag dock ta tag i det för om precis en vecka sitter jag i den läskiga tentasalen och lite intryckt kunskap skulle inte sitta helt fel då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0