Nörd

Godmorgon!

Har medvetet väntat lite med att blogga för OM här har varit någon ny som läst så har de kunnat läsa lite om mig först :)


Toppen, jag börjar helgen med att skrämma iväg alla nya med den här bilden....


Snökaoset här uppe i Sthlm har lagt sig men det hindrade mig från att ta mig till föreläsningen igår (den blev iofs inställd så jag missade inget) och till utbildningen på jobbet på eftermiddagen (som därefter skulle förvandlas till AW). Busstrafiken här på Lidingö var helt inställd till 16-17 igår eftermiddag trots att vädret vände vid 13.


Så istället för att göra något vettigt igår spenderade jag dagen framför tv:n och Alpina VM, och kvällen framför Vem vet mest, Postkodmiljonären och Let´s dance. Jag borde kanske lagt till ordet "nördig" under personlighet på min presentation? Det stämmer definitivt!




Dagen idag ska jag spendera med att titta på herrarnas störtlopp (en av två svenskar har åkt ur redan), plugga arbetsrätt (tenta nästa söndag) och skissa på idéer till affärsidén. Wooohooo I´m so wild and crazy på helgerna!


"Weird Al" Yankovic – White & Nerdy får bli dagens soundtrack till inlägget. Tänker alltid på mig själv när jag hör låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0