Tentan är över!!

TENTAN ÄR ÖVER, LET'S PARTY!!!!





Haha nä, helt ärligt, vad ska man göra nu? Tentan imorse gick nog helt okej, mycket bättre än vad jag trodde i alla fall! Jag pluggade inte så mycket innan tentan (gårdagen undantag) men då hängde det ändå över mig. Nu när jag inte behöver plugga så känns det så konstigt. Jag är liksom ledig på riktigt!! Detta underbara tillstånd håller i sig i ungefär 25 timmar till, närmare bestämt till imorgon eftermiddag när jag lämnar hemmet för jobbet.


Annat jag gjorde igår förutom att plugga:

Jag såg melodifestivalen igår och Saade var ju lätt bäst. Saade for Germany!!!!

Maria Pietilä-Holmner var grym igår och gjorde ett bra andra åk, men hon hade en jävla tur att vassa finlänskan gjorde världens misstag, annars hade vår svenska duktiga alpina tjej hamnat på fjärde plats. Men nu blev det alltså en fin bronsmedalj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0