Kissies klackar

Godmorgon!


Idag måste jag verkligen plugga för imorgon är det tenta i arbetsrätt. Eller det är inte så mycket att nöta in, det är mer att man måste lära sig hur vissa lagar tolkas och sen försöka komma ihåg lite för vi får liksom ha med oss lagboken på tentan. Svårt att komma ihåg paragrafer och motivera sina svar annars.

Jag har ju tyvärr inte kunnat plugga så mycket innan i veckan eftersom jag varit sjuk och jag mår inte prima idag heller men det måste gå.



Innan jag sätter mig med böckerna måste jag bara visa de här: För lite drygt en vecka sen fick jag hem ett par skor jag beställt från H&M, visst är de söta? Någon dag senare visar Kissie upp samma skor på sin blogg (hon beställde säkert sina före men ändå) så nu kommer jag och Kissie stappla runt i likadana skor i vår/sommar.




Jag har också varit inne och lagt till ett par skor i varukorgen nu säkert fyra dagar på rad men aldrig beställt dem. De är billiga och på rea men let's face it, jag är ju inte gjord av pengar (än).


Bara 199:- på H&M.

När Shakespeare skrev den berömda meningen i Hamlet fick han säkert inspiration från sitt vardagliga liv och visste inte om han skulle köpa ett par skor eller inte. Att köpa, eller att icke köpa: det är frågan.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Att kunna gå i ett par skor eller inte det är också en fråga !

2011-02-19 @ 09:17:36
Postat av: AMANDA FALK

super fina :D önskar man kunde gå ut med sånna nu!

Sv: ja visst är det galet, också mest rädd att någon ska putta mig :(

Goood natt & ha en toppen start på veckan imorgon!

2011-02-21 @ 00:11:00
URL: http://amandafalk.se
Postat av: Sofie

Jag köpte också skor idag!

2011-02-21 @ 08:01:45
URL: http://scienceandletters.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0