Har tagit en halv veckas semester för att ...

img_0116 (MMS)

Har tagit en halv veckas semester för att åka hem till min underbara familj och min fina pappa som fyller år på tisdag! Gissa om de blev förvånade när de såg mig sitta vid köksbordet när de kom hem från jobbet för lunch. Åkte nattåg ner till lund och buss den sista biten igår morse utan att berätta och hittade på historier om att jag somnat på tunnelbanan och hamnat utanför tullarna. Simrishamn ligger ju en bit utanför Stockholms innerstad så det var ju ingen lögn egentligen;-)   Btw, Bubbe hälsar!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad fina ni är! Om du åker via Lund tillbaka igen så hör av dig så kanske vi hinner ses en liten stund! =)

2011-02-26 @ 13:11:47
Postat av: Zami

Ha en bra dag! :)

2011-02-27 @ 16:23:15
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0