Färgprover

God morgon!


Jag har inte skrivit så mycket om affärsidén eller företaget som jag förhoppningsvis kommer starta eftersom det skulle vara så sjukt tråkigt om det misslyckas på ett eller annat sätt. Men lite kan jag ju ändå säga. Idag ska jag brainstorma namn till företaget, skissa och leta tyger på nätet. Det är verkligen det roligaste jag gör just nu även om det inte sysslesätter mig så långa stunder/dag.


Oroa er inte, jag ska inte göra tyllkläder ;)

Men först måste jag tyvärr plugga, tenta på söndag i arbetsrätt. Och sen ikväll har jag föreläsning 18-22 i marknadsrätt (läser ju grundkurs i juridik på kvällstid den här terminen).



Oj hjälp, jag såg precis en skånsk tjej göra reklam för sheer cover (make up) på tv. Kunde de inte lära henna att uttala det på ENGELSKA istället för skånska innan de satte henne framför kameran och få henne att låta lite mer naturlig och inte som att hon läser det från en skylt bakom kameran? Oh dear lord!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nytt fräscht utseende på bloggen, samma härliga Tina! Är sjukt nyfiken på vad du har på gång!! (man kanske kan få en hint på inkorgen på fejjan? blink, blink) Håller tummarna i alla fall, och när våren kommer får vi ta en dejt på staaan!

Kram, kusin!

2011-02-16 @ 12:34:35
URL: http://annasbabbel.blogg.se/
Postat av: mia

kul med eget företag :) kram

2011-02-16 @ 14:14:39
URL: http://amoramizade.blogg.se/
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

svar: du är för söt! tack snälla du! det värmer verkligen att höra! :)

2011-02-16 @ 17:02:02
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0