Brunch

Shit, det är redan torsdag! Vart tog veckan vägen??


Idag är det föreläsning 13-15 och sen ett seminarie ikväll 18-22. Mellan dessa blir det lite grupparbete också. Och kanske jag hinner hem en sväng om och äta något. Eftersom jag måste åka tolv och nyss vaknat till liv (vaknade halv åtta men då levde jag nog tusan inte) så får det bli en brunch innan skolan. Typ havregrynsgröt och kyckling? Haha det är det som är kvar i kyl/frys liksom. Jag lovar, denna kombo kommer snart bli gryyyymt populär på Stockholms finaste brunchställen och kom då ihåg att det var här ni såg det först ;)


Vet att min bror älskar när jag lägger upp den här "nytagna" bilden, this is for you STK!

Tisdagen på jobbet var en riktigt bra dag och jag kände mig riktigt nöjd! Tyvärr föregicks och följdes den av ganska dåliga dagar (med andra ord var måndagen och onsdagen riktiga skitdagar). I perioder som denna måste man dock välja att se det som var bra och tisdagen visade ju att jag kan.

Kommentarer
Postat av: Ulf

Havregrynsgröt o kyckling, hmmmm. Måste jag testa när jag kommer till Sthlm.

2011-02-24 @ 19:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0